Kategorie

Informacje

» Regulamin

Regulamin

Regulamin zakupów obowiązujący od 25.12.2014
§1  Postanowienia ogólne
  1. Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w Sklepie internetowym feel-harmonia.pl prowadzonym przez Sprzedającego. Właścicielem witryny www.feel-harmonia.pl i Sprzedającym jest firma FRAIDA.pl, ul. Bracka 20, 00-028 Warszawa, NIP 525-153-57-12, REGON 012246387, wpisana pod nr 223279 do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta m.st. Warszawy.
  2. Feel-harmonia.pl to sklep internetowy dostępny na witrynie www.feel-harmonia.pl zwany dalej Sklepem. Fraida.pl dokłada starań, aby na każdym etapie kupowanie było proste i nie sprawiało żadnych problemów. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek problemów lub pytań prosimy o kontakt.
  3. Kupujący może się kontaktować z Właścicielem Sklepu:
    1. pod adresem e-mail: sklep@feel-harmonia.pl,
    2. pod numerem telefonu: 22 827 69 90,
    3. bądź listownie na adres: Fraida.pl. ul. Bracka 20, 00-028 Warszawa.
Nasz konsultant jest do Państwa dyspozycji: pn-pt 11-19, so 11-14.
  1. Kupującym w sklepie internetowym Feel-harmonia.pl może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w jakiejkolwiek formie przewidzianej prawem.
  2. Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień przed zawarciem umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. 
  3. Sprzedaż jest realizowana na podstawie zamówienia pisemnego - formularz zamówienia.
  4. Do każdego zakupu dołączany jest paragon. Jeżeli Klient chciałby otrzymać fakturę VAT, musi w formularzu zamówienia zaznaczyć odpowiednie pole oraz podać wszelkie niezbędne informacje potrzebne do jej wystawienia, tzn. nazwę podmiotu, adres oraz numer NIP. Prosząc o wystawienie faktury VAT Klient oświadcza, że jest zarejestrowanym podatnikiem podatku VAT oraz zgadza się na wystawienie faktury bez jego podpisu. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Zamawiającego towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
§2   Wymagania techniczne
  1. W celu korzystania z usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu użytkownik powinien posiadać: Przeglądarkę internetową: Internet Explorer w wersji nie starszej niż 7.0 lub Mozilla FireFox w wersji nie starszej niż 3.0 lub Chrome (wszystkie wersje) lub Opera w wersji nie starszej niż 2, włączoną obsługę Java Script. 
  2. Użytkownik może wyrazić zgodę na włączenie obsługi plików Cookies. Szczegółowe informacje o celu przechowywania i uzyskiwania dostępu do informacji za pomocą plików Cookies, a także możliwości określenia przez Użytkownika warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach Cookies za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez użytkownika telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi znajdują się w polityce prywatności.
§3   Przedmiot transakcji
  1. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  2. Właściciel Sklepu Feel-harmonia.pl ma prawo odstąpienia od realizacji zamówienia z powodu braku dostępności towaru. W takiej sytuacji obsługa Sklepu niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym Kupującego. W przypadku dokonania przedpłaty przez Kupującego zobowiązuje się do zwrotu zapłaconej kwoty.
§4   Cena
  1. Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia i nie jest zależna od przyszłych zmian oferty.
§5   Wysyłka
  1. Oferujemy dwa rodzaje wysyłki:
    - Poczta Polska,
    - Kurier.
  2. Koszty wysyłki zamówionych towarów ponosi Klient. Aktualne stawki tutaj.
  3. Zamówienia zagraniczne. Poprzez stronę internetową www.feel-harmonia.pl nie można złożyć zamówienia z wysyłką poza granice Rzeczypospolitej Polskiej. W takim przypadku należy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.
§6   Formy płatności
  1. Oferujemy trzy formy płatności za zamówienie:
  1. za pobraniem - płatność u listonosza / kuriera lub na poczcie przy odbiorze przesyłki (oznacza, że paczka zostanie wysłana, a zapłata będzie dokonana przy jej odbiorze u listonosza albo kuriera)
  2. przedpłata na nasze konto (oznacza, że zapłata zostanie dokonana w formie przelewu na nasz rachunek bankowy, a po zaksięgowaniu wpłaty paczka zostanie wysłana),
  3. płatność przy osobistym odbiorze w naszej siedzibie w Warszawie (oznacza, że Klient poczeka na mailowe powiadomienie o oczekującym na odbiór towarze lub telefonicznie ustali możliwy termin odbioru zamówienia tel. 22 827 69 90, a potem przyjdzie do naszej siedziby w Warszawie i zapłaci za zamówiony towar oraz go odbierze, albo najpierw zapłaci przelewem za towar, a potem go odbierze z naszej siedziby).
  1. Minimalna wartość zamówienia:
    - płatne przy odbiorze: minimalna wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) wynosi 35,00 zł.
    - przedpłata: zamówienia opłacane z góry nie mają wartości minimalnej.
  2. Przy opcji  "za pobraniem" w ciągu 2 dni roboczych nasz pracownik może skontaktować się z Klientem telefonicznie celem weryfikacji złożonego zamówienia. Weryfikacja zamówień przeprowadzana jest losowo.
  3. Jeżeli Klient wybierze przedpłatę na nasze konto za pośrednictwem internetowego systemu szybkich płatności PayU, to zostaje przekierowany na stronę transakcyjną. Informację o wpłacie otrzymujemy niemal natychmiast, w wyjątkowych przypadkach może to trwać do 24 godzin. Ta forma wpłat jest najbardziej korzystna ze względu na szybkość przepływu informacji. Dane są szyfrowane, nikt poza bankiem i Klientem nie ma do nich dostępu. Nieudaną próbę wpłaty poprzez PayU można ponowić. Odpowiedni link znajduje się w szczegółach zamówienia w panelu klienta dostępnym po zalogowaniu się.
  4. Jeżeli chcą Państwo osobiście odebrać towar i zapłacić w naszym sklepie w Warszawie, prosimy poczekać na mailowe potwierdzenie, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Nie odebrane przez Klienta zamówienie zostanie anulowane po 7 dniach.
§7   Realizacja zamówień
  1. Czas realizacji zamówienia (liczony od przyjęcia do doręczenia): 2 - 10 dni.
  2. Czas oczekiwania na realizację zamówienia może ulec zmianie w wyniku chwilowego braku towaru w magazynie. W takim przypadku Klient zostanie o tym poinformowany.
  3. Aby zamówienie mogło być zrealizowane prosimy o podanie dokładnego adresu oraz numeru telefonu. Numer telefonu jest niezbędny do weryfikacji zamówienia. Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzanie danych kontaktowych.
  4. Zamówione towary są dostarczane wyłącznie pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
§8  Gwarancje i reklamacje
  1. Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta, o czym Klient będzie poinformowany na Stronie produktowej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w dokumencie gwarancji. Sprzedający nie udziela Kupującemu gwarancji w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, natomiast informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktów znajdujących się w Sklepie.
  2. Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) we wskazanych serwisach oraz z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi.
  3. Fraida.pl odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi  zawarte w Kodeksie Cywilnym.
  4. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą formularza zgłoszenia reklamacji, lub w formie pisemnej na adres Fraida.pl podany w górnej części Regulaminu
  5. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Fraida.pl niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Fraida.pl albo Fraida.pl nie wymieniła produktu  na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła.
  6. Fraida.pl rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Fraida.pl nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznała żądania za uzasadnione.
  7. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sklep.
§9  Odstąpienie od umowy
  1. Klient będący Konsumentem ma prawo w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu do jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Konsumentem jest każda osoba fizyczna, która dokonuje wiążącej prawnie transakcji, niezwiązanej z jej działalnością handlową lub zawodową. Zasady odstąpienia od umowy, w tym wzór formularza o odstąpieniu od umowy oraz formularza zwrotu towaru, z których Klient może skorzystać, a także przypadki, w których prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje określone są w pouczeniu, stanowiącym Załącznik nr 1 do Regulaminu.
  2. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Zalecamy przesyłanie zwrotów listem poleconym lub paczką. W miarę możliwości bardzo prosimy o odsyłanie oryginalnych opakowań towaru. Razem ze zwracanym towarem prosimy przesłać kopię dowodu zakupu. Zwrot pieniędzy następuje przelewem bankowym niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru i ocenie jego stanu (prosimy podać dokładny numer konta oraz dane odbiorcy). Zalecamy przesyłanie zwrotów listem poleconym lub paczką. W miarę możliwości bardzo prosimy o odsyłanie oryginalnych opakowań towaru. Razem ze zwracanym towarem prosimy przesłać kopię dowodu zakupu.
  3. Zwrot pieniędzy następuje przelewem bankowym niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru i ocenie jego stanu (prosimy podać dokładny numer konta oraz dane odbiorcy).
§10  Bezpieczeństwo
  1. Dane Klientów są chronione zgodnie z obowiązującym prawem. Klient ma prawo do wglądu oraz redagowania swoich danych. Z Polityką Prywatności możesz zapoznać się tutaj.
  2. Witryna Feel-harmonia.pl współpracuje z platformami płatniczymi PayU (www.payu.pl) i PayPal (www.paypal.pl), które gwarantują najwyższe bezpieczeństwo.
  3. Transakcje dokonywane są na serwerach PayPal lub PayU, na specjalnie zabezpieczonych stronach, a właściciel witryny Feel-harmonia.pl nie ma dostępu do danych transakcji. 
  4. System płatności oferowany przez PayU i PayPal nie wymaga i nie umożliwia Właścicielowi Fraida.pl przechowywania w swoich bazach danych numerów kart płatniczych. Wszystko odbywa się na stronach www.paypal.pl lub www.payu.pl  
  5. Dane dotyczące płatności są szyfrowane 128 bitowym protokołem SSL, a Sklep zostaje jedynie powiadomiony o powodzeniu lub niepowodzeniu transakcji. Wszelkie dane, jakie powierza nam Kupujący są możliwie najlepiej chronione przed dostępem niepowołanych osób.
§11   Postanowienia końcowe
  1. Zawartość stron internetowych sklepu Feel-harmonia.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego, należy ją traktować jako zaproszenie do zawarcia umowy. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu Feel-harmonia.pl, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.
  2. Zastrzegamy sobie prawo do chwilowego braku niektórych towarów pomimo widniejącego statusu "wysyłamy w 48 godzin". Przed zamówieniem "na ostatnią chwilę" prosimy o telefoniczne lub mailowe potwierdzenie dostępności "upatrzonych" towarów. Pomimo dokładania najwyższych starań, czasem nie jesteśmy w stanie aktualizować dostępności towaru w czasie rzeczywistym, ponieważ równolegle prowadzimy sprzedaż w sklepie stacjonarnym.
  3. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży w magazynie Sklepu lub u jego dostawców.
  4. Wszystkie towary, nazwy i znaki handlowe publikowane na stronach www sklepu internetowego Feel-harmonia.pl są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi  znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
  5. O  każdej  zmianie  Regulaminu  Operator Sklepu  powiadomi  zarejestrowanych Klientów drogą mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu  wchodzą  w  życie  z  upływem  terminu  wypowiedzenia.  Do  zamówień złożonych  przed  wejściem  w  życie  zmian  Regulaminu,  stosuje  się  postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia zamówienia. 
  6. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa. 


ZAŁĄCZNIK nr 1
 
Formularz odstąpienia od umowy
 
Jeśli chcą Państwo odstąpić od umowy, prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłanie go na adres:
 
FRAIDA.PL
Ul. Bracka 20
00-028 Warszawa
 
lub
 
sklep@fraida.pl
 
Ja ..................................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ......................................................................................................................................................................................................................................................, Numer zamówienia.............................................,  data zawarcia umowy.........................................,  data odbioru ........................................

Imię i nazwisko.........................................
Adres.........................................
Data.........................................
Podpis.........................................
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Pouczenie
 
Prawo do odstąpienia od umowy
Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Czas ten liczy się od dnia, w którym Klient otrzymał ostatni zamówiony produkt.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować o tym fakcie firmę FRAIDA.pl telefonicznie lub w formie pisemnej np. listownie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Klient skorzystać może z formularza odstąpienia od umowy, co jednak nie jest obowiązkowe.
Aby odstąpienie od umowy było skuteczne, Klient musi poinformować o tym fakcie firmę Fraida.pl w ciągu 14 dni.
 
Dane do korespondencji:
adres: Sklep Fraida.pl, ul. Bracka 20, 00-028 Warszawa, telefon: 22 827 69 90, mail: sklep@fraida.pl.
 
Konsekwencje odstąpienia od umowy
 
W przypadku odstąpienia od umowy, Fraida.pl zwróci Klientowi koszt towaru łącznie z kosztami dostawy (z wyjątkiem kosztów powstałych na skutek skorzystania z innej, niż oferowana przez Sklep feel-harmonia.pl najtańsza forma przesyłki), w ciągu 14 dni od daty otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. Zwrot pieniędzy następuje przelewem na wskazane przez Klienta konto. Klient w żadnym wypadku nie jest obciążany kosztami tego przelewu. Fraida.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania przelewu, aż do momentu otrzymania zwracanego towaru.
 
Przesyłkę zwrotną prosimy odesłać w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy na następujący adres:
Sklep Fraida.pl, ul. Bracka 20, 00-028 Warszawa
 
Zwrot jest skuteczny, tylko jeśli zachowany został termin 14 dni.
 
Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Klient musi ponieść koszty trwałej utraty wartości towaru wówczas, gdy utrata ta powstała na skutek przekroczenia standardowego sprawdzenia właściwości bądź też sposobu użytkowania produktu.
 
 
UWAGA!
Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
1. o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą;
2. w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi nie sprawujemy kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie mamy kontroli;
8. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną Twoją zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.



Regulamin zakupów obowiązujący do 24.12.2014
  1. Właścicielem Sklepu jest firma "FRAIDA.pl", ul. Bracka 20, 00-028 Warszawa, NIP 525-153-57-12, REGON 012246387, wpisana pod nr 223279 do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta m.st. Warszawy.
  2. Sprzedaż jest realizowana na podstawie zamówienia pisemnego - formularz zamówienia.
  3. Składając zamówienie Klient akceptuje niniejszy regulamin i zawiera z firmą FRAIDA.pl umowę na odległość oraz wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę "FRAIDA.pl" w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
  4. Oferujemy dwa rodzaje wysyłki:
    - Poczta Polska,
    - Kurier.
  5. Oferujemy dwie formy płatności za zamówienie:
    - za pobraniem - płatność u listonosza / kuriera lub na poczcie przy odbiorze przesyłki,
    - przedpłata na nasze konto
  6. Minimalna wartość zamówienia:
    płatne przy odbiorze: minimalna wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) wynosi 35,00 zł.
    - przedpłata: zamówienia opłacane z góry nie mają wartości minimalnej.
  7. Do każdego zakupu dołączany jest paragon. Aby otrzymać fakturę VAT, należy w formularzu zamówienia zaznaczyć taka opcję, a w polu „komentarz do zamówienia" wpisać tekst „faktura VAT" oraz podać wszelkie niezbędne informacje potrzebne do jej wystawienia, tzn. nazwę podmiotu, adres oraz numer NIP. Prosząc o wystawienie faktury VAT Klient oświadcza, że jest zarejestrowanym podatnikiem podatku VAT oraz zgadza się na wystawienie faktury bez jego podpisu. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Zamawiającego towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
  8. Koszty wysyłki ponosi zamawiający. Aktualne stawki tutaj.
  9. Zamówienia zagraniczne.Sklep nie realizuje wysyłki poza granice Rzeczypospolitej Polskiej.
  10. Czas realizacji zamówienia (liczony od przyjęcia do doręczenia): 2 - 7 dni.
  11. Czas oczekiwania na przesyłkę może ulec zmianie w wyniku chwilowego braku towaru w magazynie. W takim przypadku Kupujący zostanie o tym poinformowany mailowo lub telefonicznie.
  12. W przypadku towarów dostępnych na zamówienie (np. sprowadzanych z zagranicy), czas realizacji zamówienia może wynosić do 20-30 dni - w takim przypadku poinformujemy o przedłużonym terminie realizacji zamówienia mailowo lub telefonicznie.
  13. Aby zamówienie mogło być zrealizowane prosimy o podanie dokładnego adresu oraz numeru telefonu razem z numerem kierunkowym. Numer telefonu jest niezbędny do weryfikacji zamówienia oraz wypełnienia dokumentów wysyłkowych. Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzanie danych kontaktowych.
  14. Zamówione towary są dostarczane wyłącznie pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
  15. Przy opcji  "za pobraniem" w ciągu 2 dni roboczych nasz pracownik może skontaktować się z Państwem telefonicznie celem weryfikacji złożonego zamówienia. Weryfikacja zamówień przeprowadzana jest losowo.
  16. Jeżeli Klient wybierze przedpłatę na nasze konto za pośrednictwem systemu PayU.pl, to od razu zostaje przekierowany na stronę transakcyjną. Informację o wpłacie otrzymujemy niemal natychmiast. Ta forma wpłat jest najbardziej korzystna ze względu na szybkość przepływu informacji. W wyjątkowych wypadkach może trwać do 24 godzin roboczych. Dane są szyfrowane, nikt poza bankiem i Klientem nie ma do nich dostępu.
  17. Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować (odstąpić od zawarcia umowy) w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Zwracany towar należy niezwłocznie odesłać na adres sklepu przesyłką bez pobrania. W miarę możliwości bardzo prosimy o odsyłanie oryginalnych opakowań towaru. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Zalecamy przesyłanie zwrotów listem poleconym lub paczką. Razem ze zwracanym towarem prosimy przesłać kopię dowodu zakupu. Zwrot pieniędzy następuje przelewem bankowym niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru i ocenie jego stanu (prosimy podać dokładny numer konta oraz dane odbiorcy). Rezygnację z zakupu należy złożyć na formularzu zwrotu przesłanym listownie lub elektronicznie (mailowo).
  18. Produkty prezentowane na stronie Sklepu nie stanowią oferty handlowej w myśl przepisów kodeksu cywilnego.
  19. Zastrzegamy sobie prawo do chwilowego braku niektórych towarów pomimo widniejącego statusu "wysyłamy w 48 godzin". Przed zamówieniem "na ostatnią chwilę" prosimy o telefoniczne lub mailowe potwierdzenie dostępności "upatrzonych" towarów. Pomimo dokładania najwyższych starań, czasem nie jesteśmy w stanie aktualizować dostępności towaru w czasie rzeczywistym.
  20. Oświadczamy, że dane dotyczące klientów są chronione zgodnie z obowiązującym prawem. Klient ma prawo do wglądu oraz redagowania swoich danych. Z polityką prywatności możesz zapoznać się tutaj.
  21. Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia i nie jest zależna od przyszłych zmian oferty.
  22. Wszystkie zapytania odnośnie działalności Sklepu, czy towarów oraz reklamacje należy składać na adres: sklep@feel-harmonia.pl albo telefonicznie: 22 827 69 90. Nasz konsultant jest do Państwa dyspozycji: pn - pt 11-19.

W odpowiedzi na liczne pytania i wątpliwości odnośnie wyboru formy płatności podczas składania zamówienia oraz możliwości odbioru zamówionego towaru informujemy:

Odbiór osobisty -po uprzednim ustaleniu szczegółów możliwy jest w naszej siedzibie: Sklep Czarodziejski FRAIDA, ul. Bracka 20, Warszawa.

Poczta Polska / Kurier- płatne przy odbiorze - oznacza, że paczka zostanie wysłana, a zapłata będzie dokonana przy jej odbiorze.

Poczta Polska / Kurier - przedpłata - oznacza, że zapłata zostanie dokonana w formie przelewu na nasz rachunek bankowy, a po zaksięgowaniu wpłaty paczka zostanie wysłana.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl