Kategorie

Informacje

» Wysyłka i płatności

Wysyłka i płatności

INFORMACJE DOTYCZĄCE WYSYŁKI I PŁATNOŚCI

FORMY WYSYŁKI
Zamówienia wysyłamy tylko na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, nie realizujemy przesyłek zagranicznych.
Oferujemy trzy formy wysyłki zamówień:

  • Kurier
  • Poczta Polska
  • Paczkomaty

KOSZTY WYSYŁKI
 

Przesyłki kurierskie (DPD)
(w cenie wysyłki ubezpieczenie towarów do 5000 zł)

waga przesyłkiprzedpłatapobranie
do 30 kg15,00 zł22,00 zł
wysyłka zamówień
o wartości powyżej 350 zł
0 zł7 zł
minimalna wartość zamówienia-35 zł

 

Przesyłki pocztowe Kurier 48 (Poczta Polska)
(w cenie wysyłki ubezpieczenie towarów do 1000 zł)

waga przesyłkiprzedpłatapobranie
do 5 kg15,00 zł22,00 zł
wysyłka zamówień
o wartości powyżej 350 zł
0 zł7 zł
minimalna wartość zamówienia-35 zł

 

Paczkomaty (Inpost)
(w cenie wysyłki ubezpieczenie towarów do 1000 zł)

waga przesyłkiprzedpłatapobranie
do 5 kg15,00 zł-
wysyłka zamówień
o wartości powyżej 350 zł
0 zł-
minimalna wartość zamówienia--


CZAS DOSTAWY

Na czas dostawy składają się dwa czynniki: czas potrzebny na skompletowanie zamawianych towarów i przygotowanie paczki do wysyłki (przeciętnie 24h) oraz czas w jakim listonosz lub kurier doręczy paczkę (1-3 dni robocze - na ten etap realizacji nie mamy wpływu).

Łączny czas realizacji zamówienia (liczony od przyjęcia zamówienia do doręczenia przesyłki) zwykle wynosi 2-3 dni. Czasem zdarza się, że jakiegoś towaru chwilowo nie mamy na stanie - wtedy Klient jest informowany o indywidualnym terminie wysyłki.


CZĘSTOTLIWOŚĆ WYSYŁKI: CODZIENNIE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU.



FORMY PŁATNOŚCI
Oferujemy dwie formy płatności za zamówienia:

  • ZA POBRANIEM (płatność przy odbiorze paczki)
  • PRZEDPŁATA (bezpośrednio na nasz rachunek w mBanku lub poprzez system PayU)

Wpłaty bezpośrednie
39 1140 2017 0000 4602 0499 9035 (mBank)
FRAIDA.pl
ul. Bracka 20
00-028 Warszawa
W tytule wpłaty należy podać tylko numer zamówienia.

PayU
W imieniu sklepu feel-harmonia.pl obsługą płatności elektronicznych zajmuje się firma PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, która występuje jako pobierający opłatę (np. na wyciągu bankowym lub rejestrze transakcji dokonanych kartą).

Niektóre kanały płatności obsługiwane przez PayU S.A.:

  • raty PayU
  • VISA, MasterCard
  • mTransfer
  • MultiTransfer
  • Płacę z iPKO
  • Płacę z inteligo
  • Płacę z Inteligo
  • Przelew24
  • Płacę z Alior Bankiem
  • Płacę z Alior Sync
  • Przelew z citibanku
  • Płacę z Citi Handlowy
  • Płać z ING
  • Pekao24Przelew
  • Millennium - Płatności Internetowe
  • Przelew Online Crédit Agricole
  • Płać z Nordea
  • Przelew z Deutsche Banku
  • Przelew z Meritumbank
  • Paylink Idea
  • Płacę z PBS
  • Płać z BOŚ
  • Przelew z Eurobank
  • Przelew z BPH
  • Przelew z Raiffeisen Polbank
  • Przelew z GetinBank
  • Przelew z BGŻ
  • Przelew z KB24
  • Przelew z Bankiem Pocztowym
  • i inne... Aktualna lista jest dostępna na stronie www.payu.pl


"System PayU korzysta z bezpiecznego połączenia SSL - dzięki temu wszystkie informacje, które przekazujesz będąc na tych stronach są szyfrowane, a tym samym chronione przed dostępem i odczytaniem przez osoby niepowołane.

Żadne dane typu: numer karty kredytowej, czy stan Twojego konta, które widoczne są na stronie Twojego banku nie są przekazywane firmie, z którą dokonujesz transakcji.

Gwarantuje to pełne bezpieczeństwo danych, które znane są tylko Tobie i obsługującemu Cię bankowi."

W przypadku pytań lub problemów z realizacją płatności poprzez powyższe kanały prosimy o kontakt z firmą PayU S.A. pod numerem telefonu +48 (61) 630 60 05.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl