Kategorie

Informacje

» Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA

Reklamację towaru zakupionego w naszym sklepie można złożyć w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki pod warunkiem, że produkt nie został przez nabywcę w żaden sposób uszkodzony lub zniszczony.

Reklamację należy złożyć za pomocą formularza dostępnego na naszej stronie: 

Ewentualne zdjęcia dokumentujące wady towaru należy przesłać mailem na nasz adres - sklep@feel-harmonia.pl . 
W ciągu 14 dni kalendarzowych Klient otrzyma pisemną (mailową) odpowiedź wraz z uzasadnieniem, ale zwykle odpowiadamy w ciągu kilku dni. Prosimy o odrobinę cierpliwości w oczekiwaniu na odpowiedź. My, jako sklep, w rozmowie z importerem lub dostawcą zawsze reprezentujemy interesy klienta i staramy się wynegocjować jak najlepsze warunki, co może czasem trochę potrwać.

Reklamacje w toku można sprawdzać pod tym adresem:
 

WYMIANA

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, towar przeznaczony do wymiany należy odesłać na adres sklepu przesyłką bez pobrania (zwykle najtańszy jest list polecony). Sklep nie przyjmuje żadnych paczek odsyłanych za pobraniem. Zalecamy przesyłanie zwrotów listem poleconym lub paczką pocztową. Po odebraniu paczki z reklamowanym przedmiotem, w ciągu 7 dni roboczych prześlemy egzemplarz wolny od wad (termin może się wydłużyć jeżeli nie ma takiego towaru na stanie).

ZWROT

Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować (odstąpić od zawarcia umowy) w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki, pod warunkiem, że produkt nie został w żaden sposób uszkodzony lub zniszczony. W miarę możliwości prosimy o odsyłanie produktów wraz z oryginalnym opakowaniem (jeżeli takie było).

Należy go odesłać na własny koszt na adres sklepu przesyłką bez pobrania. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Zalecamy przesyłanie zwrotów listem poleconym lub paczką pocztową. Razem ze zwracanym towarem prosimy przesłać kopię dowodu zakupu. Zwrot pieniędzy następuje przelewem bankowym niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru i ocenie jego stanu (prosimy podać dokładny numer konta oraz dane odbiorcy). Rezygnację z zakupu należy złożyć na formularzu zwrotu przesłanym listownie lub elektronicznie (mailowo).

 

Adres, na który należy kierować zwroty:
FRAIDA.pl
ul. Bracka 20
00-028 Warszawa

Kontakt z nami (Dział Obsługi Klienta):
email: sklep@feel-harmonia.pl (preferowany)
telefon: 22 827 69 90

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00 - 19.00.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl